Onze werkwijze

RESERVEREN:

Zo reserveer je je verhuuritems:

  • Blader door onze catalogus.
  • Kies in onze catalogus welke feestmaterialen je wilt huren.
  • Vul de gewenste huurperiode in vanaf wanneer je het product wil komen afhalen tot wanneer je het product komt terugbrengen.
  • Je kan de huurperiode altijd nog aanpassen in de winkelmand.
  • Voeg al je gewenste items toe aan de winkelmand.
  • In je winkelmand krijg je een overzicht van je gewenste items.
  • De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan.
  • Druk op de knop “doorgaan naar offerteaanvraag”
  • Vul je gegevens in.
  • Druk op de knop “offerteaanvraag indienen”.
  • Je krijgt automatisch een bevestiging van jouw offerteaanvraag per e-mail.
  • We bezorgen je zo snel mogelijk een offerte per e-mail.
  • Je reservatie is pas definitief wanneer je deze offerte digitaal ondertekend hebt.
  • Het volledige verhuurbedrag moet vóór aanvang van de verhuur overgeschreven zijn op onze rekening.

GEBRUIKEN:

Al onze stukken zijn uniek en niet makkelijk vervangbaar. Alvast bedankt dat je ons materiaal als een goede huisvader gebruikt, met de nodige zorg en voorzichtigheid:

  • De spullen niet in de regen laten staan
  • Bij buitengebruik steeds toezicht voorzien
  • De meubels optillen bij het verplaatsen ervan
  • Eten en drinken in de zitmeubels zo veel mogelijk vermijden

Op de vooraf afgesproken datum bezorg je onze spullen terug in de staat waarin ze zich in het begin van de verhuurperiode bevonden. Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht.
Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.

OPHALEN EN TERUGBEZORGEN:

Je kan het materiaal ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven in de offerte in het verhuurmagazijn te Bisschoppenhoflaan 255/b 2100 Deurne tussen 11u en 17u30.

Voorzie voldoende laadruimte in de vrachtwagen om onze spullen veilig en zorgvuldig te kunnen vervoeren.

Onze verhuurdienst heeft geen transportdienst. Indien je het materiaal toch niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, verwijzen wij u graag door naar transportbedrijven die eventueel voor de ophaal en levering kunnen instaan zoals:

  • DOCKX  Rental
  • All car rent

BETALING:

Het volledige verhuurbedrag moet vóór aanvang van de verhuur overgeschreven zijn op onze rekening.

Je kan het materiaal ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven in de offerte in het verhuurmagazijn te Bisschoppenhoflaan 255/b 2100 Deurne tussen 11u en 17u30.

Het volledige verhuurbedrag moet vóór aanvang van de verhuur overgeschreven worden op onze rekening.

Jazeker. Je kan bij de ophaling van jouw verhuur een factuur aanvragen. Deze wordt dan achteraf nadat de verhuur netjes is teruggekomen per mail verstuurd. Of je kan ook een factuur aanvragen door een mail te sturen naar info@kringverhuur.be.

De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt.

De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan. Hierbij een overzicht van de staffel:
dag 1 – 7: staffel 1
dag 8 – 14: staffel 2
dag 15 – 21: staffel 2,5
dag 22 – 28: staffel 3
dag 29 – 35: staffel 3,5
dag 36 – 42: staffel 4
dag 43 – 49: staffel 4,5
dag 50 – 80: staffel 5

Natuurlijk hopen we dat alles ongeschonden terug komt.
Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht.
Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.

Onze verhuurdienst heeft geen transportdienst. Indien je het materiaal toch niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, verwijzen wij u graag door naar transportbedrijven die eventueel voor de ophaal en levering kunnen instaan zoals: DOCKX  Rental, All car rent.

Voor het opmaken van de offerte rekenen we een administratiekost aan. De administratiekost valt weg vanaf dat uw bestelling groter is dan 100€ (excl. BTW).

Zolang de offerte nog niet digitaal is bevestigd, kan je nog wijzigingen aanbrengen. Maar we rekenen telkens een administratiekost van 10 euro aan per wijziging aan de offerte.

Zodra de offerte digitaal is bevestigd, is de bestelling bindend. Wij reserveren namelijk de goederen vanaf dat moment voor u en kunnen deze ook niet meer verhuren aan anderen.
Indien je de overeenkomst toch geheel of gedeeltelijk wil annuleren, worden er annuleringskosten aangerekend:
– Bij annulering langer dan 4 weken voor de normale ophaaldatum: 20% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering 2 tot 4 weken voor de normale ophaaldatum: 50% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering in de laatste 2 weken voor de normale ophaaldatum: 100% van de totale som van de opdracht

De goederen worden pas voor u gereserveerd worden, zodra u uw offerte digitaal bevestigt. Dit doet u door op de oranje knop onderaan op uw offerte te klikken en de pdf te ondertekenen.

De goederen worden gehuurd voor de periode zoals vermeld in de ondertekende offerte. Indien de gehuurde goederen na het verstrijken van de huurperiode niet tijdig worden terugbezorgd, zal voor iedere dag, dat de Verhuurder de verhuurde goederen niet tot haar beschikking heeft, een schadevergoeding van 25% van het totale verhuurbedrag aangerekend worden aan de Huurder.

Ja. We vragen om het servies proper afgewassen terug te bezorgen.