Onze werkwijze
RESERVEREN:
Zo reserveer je je verhuuritems:
- Kies in onze catalogus welke feestmaterialen je wilt huren.
- Vul de gewenste huurperiode in vanaf wanneer je het product wil komen afhalen tot wanneer je het product komt terugbrengen.
- Je kan de huurperiode later altijd nog aanpassen in de winkelmand. Als je de huurperiode verandert, dan herbekijkt het systeem of de goederen beschikbaar zijn voor die nieuwe data.
- Voeg al je gewenste items toe aan de winkelmand.
- In je winkelmand krijg je een overzicht van je gewenste items.
- De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan.
- Druk op de knop “doorgaan naar offerteaanvraag”
- Vul je gegevens in.
- Druk op de knop “offerteaanvraag indienen”.
- Je krijgt automatisch een bevestiging van jouw offerteaanvraag per e-mail.
- We bezorgen je zo snel mogelijk een offerte per e-mail.
- Je reservatie is pas definitief wanneer je deze offerte digitaal ondertekend hebt.
GEBRUIKEN:
Al onze stukken zijn uniek en niet makkelijk vervangbaar. Alvast bedankt dat je ons materiaal met de nodige zorg en voorzichtigheid gebruikt:
- De spullen niet in de regen laten staan
- Bij buitengebruik steeds toezicht voorzien
- De meubels optillen bij het verplaatsen ervan
- Eten en drinken in de zetels zo veel mogelijk vermijden
Op de vooraf afgesproken datum bezorg je onze spullen terug in de staat waarin ze zich in het begin van de verhuurperiode bevonden.
Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht.
Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.
Alle gehuurde spullen moeten sowieso terugkomen naar ons, ook al zou er schade aan zijn of als ze helemaal kapot zouden zijn. Wij willen de spullen graag zelf nakijken en beoordelen.
OPHALEN EN TERUGBEZORGEN:
Je kan het materiaal zelf ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven in de offerte in het verhuurmagazijn te Industrielaan 52, 2900 Schoten. Van maandag tem vrijdag tussen 9u00 en 16u00. Voorzie voldoende laadruimte in de vrachtwagen om onze spullen veilig en zorgvuldig te kunnen vervoeren.
Indien je het materiaal niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, kunnen wij transport voor jou regelen. Geef in dit geval in jouw offerteaanvraag aan dat je graag transport door Kringverhuur wil laten uitvoeren en vermeld de exacte locatie van jouw event. Wij voegen dan geheel vrijblijvend een transportprijs toe aan jouw offerte. LET OP: Transport kan u enkel aanvragen indien uw huurperiode start of eindigt op een weekdag (niet in het weekend).
Artikelen dienen schoon te worden teruggebracht. Dit houdt in: servies en vaasjes afgewassen en terug gesorteerd per soort, tafels afgewassen, tapijten proper en droog, tekst op krijtborden afgewassen, kaarsvet van lantaarns en kandelaars verwijderd, touwtjes, lintjes en bloemen van stoelen verwijderd.
Als artikelen niet schoon worden teruggebracht worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht.
BETALING:
Een week voor de aanvang van jouw verhuur, ontvang je van ons de factuur. Deze dient vóór de ophaling of levering betaald te worden via overschrijving met vermelding van de factuurnummer.
Je kan het materiaal ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven staat in de offerte in het verhuurmagazijn te Industrielaan 52, 2900 Schoten. Van maandag tem vrijdag tussen 9u00 en 16u00.
Jazeker. Een week voor de aanvang van jouw verhuur, ontvang je van ons de factuur. Deze dient vóór de ophaling of levering betaald te worden via overschrijving met vermelding van de factuurnummer.
De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de goederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt.
Natuurlijk hopen we dat alles ongeschonden terug komt.
Zijn de materialen beschadigd? Dan worden de herstelkosten in rekening gebracht. Deze kost wordt bepaald op basis van werkuren en gebruikte materialen.
Zijn de goederen zo beschadigd dat ze niet meer verhuurbaar zijn? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend. De maatstaf voor de bepaling van de schadevergoeding is als volgt:
Decoratiematerialen | Huurprijs x2 |
Servies, glazen en bestek | Huurprijs x3 |
Meubilair | Huurprijs x5 |
Alle gehuurde spullen moeten sowieso terugkomen naar ons, ook al zou er schade aan zijn of als ze volledig kapot zouden zijn. Wij willen de spullen graag zelf nakijken en beoordelen.
Brengt u de materialen niet of niet tijdig terug? Zie puntje ‘Wat als ik mijn goederen niet of niet tijdig terug breng?’
Indien je het materiaal niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, kunnen wij transport voor jou regelen. Geef in dit geval in jouw offerteaanvraag aan dat je graag transport door Kringverhuur wil laten uitvoeren en vermeld de exacte locatie van jouw event. Wij voegen dan geheel vrijblijvend een transportprijs toe aan jouw offerte.
LET OP: Zowel bij de levering als de ophaling van de materialen moet een er afgevaardigde van de huurder aanwezig zijn. Wij gaan er ook van uit dat de huurder helpt bij het in- en uitladen van de materialen.
Voor huuropdrachten rekenen wij een administratiekost aan om uit de kosten te komen.
Zolang de offerte nog niet digitaal is bevestigd, kan je nog wijzigingen aanbrengen aan jouw offerte.
Zodra de offerte digitaal is bevestigd, is de bestelling bindend. Wij reserveren namelijk de goederen vanaf dat moment voor u en kunnen deze ook niet meer verhuren aan anderen.
Indien je de overeenkomst toch geheel of gedeeltelijk wil annuleren, worden er annuleringskosten aangerekend:
– Bij annulering langer dan 4 weken voor de normale ophaaldatum: 20% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering 2 tot 4 weken voor de normale ophaaldatum: 50% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering in de laatste 2 weken voor de normale ophaaldatum: 100% van de totale som van de opdracht
De goederen worden pas voor u gereserveerd worden, zodra u uw offerte digitaal bevestigt. Dit doet u door op de oranje knop onderaan op uw offerte te klikken en de pdf te ondertekenen.
De goederen worden gehuurd voor de periode zoals vermeld in de ondertekende offerte.
Indien de gehuurde goederen na het verstrijken van de huurperiode niet tijdig worden terugbezorgd, zal bij het binnen brengen van de goederen bekeken worden hoe lang de goederen extra gehuurd werden. Deze periode zal doorgerekend worden met een weekhuurprijs x2.
Laat u weten dat de goederen helemaal niet meer terug gebracht zullen worden zal u een schadevergoeding doorgerekend krijgen die gelijk is aan de weekhuurprijs x8.
Ja. Het servies moet proper afgewassen en terug per soort gesorteerd worden in de daarvoor voorziene rode bakken.