Spring naar de content
Facebook-f
Instagram
Pinterest
Search
Close
€0.00 Cart
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
Menu
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
Menu
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
Search
Close
€0.00 Cart
Home / meubilair / zitmeubels / stoelen / hout / stoel donker hout
TER INFO:
Wij hanteren weekprijzen. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of bijvoorbeeld maar 3 dagen gebruikt.
Opgelet, de data die jij doorgeeft, is de door ons verwachte ophaal- en retourdatum.

stoel donker hout

stoel donker hout

€2.50 (excl. btw)
per week

Onze werkwijze
TER INFO:

Wij hanteren weekprijzen. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of bijvoorbeeld maar 3 dagen gebruikt.
Opgelet, de opgegeven einddatum is de door ons verwachte retourdatum.

✓ 4 op voorraad

Van:
Tot:

Let op: je kan de data pas in de winkelwagen weer wijzigen!

1100
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
  • Beschrijving
  • Beoordelingen (0)

Geen informatie beschikbaar

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “stoel donker hout” te beoordelen Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde producten

stoel hout met lederen zitting

€2.50 (excl. btw)
per week

Stoel met webbing zitvlak

€2.50 (excl. btw)
per week

tuinstoel wit metaal

€5.00 (excl. btw)
per week

Kinderstoelen gekleurd (set van 16 stuks)

€10.00 (excl. btw)
per week

Gouden stoel met rood zitvlak

€5.00 (excl. btw)
per week

Houten bureaustoel

€5.00 (excl. btw)
per week

Stoel goud

€5.00 (excl. btw)
per week

Tuinstoel hout

€5.00 (excl. btw)
per week

Set gekleurde stoelen (set van 15 stuks)

€35.00 (excl. btw)
per week

Retro kinderstoel

€2.50 (excl. btw)
per week

Kinderstoel goud

€2.50 (excl. btw)
per week

Schommelstoel Thonet

€12.00 (excl. btw)
per week

retro keukenstoel Formica

€2.50 (excl. btw)
per week

caféstoel donker bruin

€2.50 (excl. btw)
per week

caféstoel

€2.50 (excl. btw)
per week

caféstoel hoge leuning

€2.50 (excl. btw)
per week

eetkamerstoel hout

€2.50 (excl. btw)
per week

stoel hout met zwart leder

€2.50 (excl. btw)
per week

houten stoelen

€2.50 (excl. btw)
per week

houten stoelen, rechthoekige zitvlak

€2.50 (excl. btw)
per week

Categorieën

  • Decoratie
  • Meubelair
  • Sfeerlicht
  • Tafelaankleding

Info

  • Over ons
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Onze werkwijze
  • Wenslijst

Contact

  • 03/217.25.10
  • info@kringverhuur.be
  • Frieslandstraat (einde van de straat), 2660 Hoboken

INSTAGRAM

Evelyn en Christine van de Maakfabriek (onze buren Evelyn en Christine van de Maakfabriek (onze buren in de @blikfabriek) hebben deze verlichte houten letters voor ons gemaakt. Ze zijn ze gisteren komen ophangen aan de inkom van ons magazijn. We zijn héél blij met het resultaat! 👊😍🌟
@catenacompany organiseerde onlangs een online eve @catenacompany organiseerde onlangs een online event. Voor de aankleding van hun studio deden ze beroep op ons! 🤗📸🛋️ 
.
.
.
#onlineevent #fotostudio #studioaankleding #studiostyling #webinar #kringverhuur #meubelverhuur
Normaal organiseerden we vandaag een winter styled Normaal organiseerden we vandaag een winter styled shoot voor kerstkaart foto's. Helaas kan deze niet doorgaan vanwege de verstrengde corona maatregelen. Omdat alles al wel klaar stond voor de shoot, willen we jullie toch graag de styling tonen 🎄🌟
.
.
.
#styledshoot #winterstyledshoot #kerstshoot #props #styling #kringverhuur
🌟 NIEUW 🌟 we hebben weer nieuwe items aan he 🌟 NIEUW 🌟 we hebben weer nieuwe items aan het assortiment toegevoegd. 

In de rubriek "in de kijker" op onze website kan je steeds alle nieuwe items bekijken. 
.
.
.
#kringverhuur #verhuurshop #tweedehandseerstekeus #tweedehandsverhuur #props #eventstyling #rentals
Stylish photobooth op het intiem trouwfeest van @e Stylish photobooth op het intiem trouwfeest van @e.chaubet 😍💓.
.
.
.
#kringverhuur #intiemtrouwfeest #zotrouwenwij #trouwfeest2020 #photobooth #fotoshootstyling #teleuktrouwen #bubbelfeest #vintageverhuur #vintagemeubels
- WINACTIE - GESLOTEN - Op zaterdag 7 november or - WINACTIE - GESLOTEN - 
Op zaterdag 7 november organiseren we een winter styled shoot in onze Kringverhuur fotostudio 📸

Wat kan je winnen?
Je kan een foto laten nemen met je lief of met je gezin in onze fotostudio. Wij voorzien een winterse styling met items van Kringverhuur. We bezorgen je de foto in HR en die kan je dan gebruiken voor een origineel kerstkaartje 🌟💌

Hoe maak je kans?
1. Volg @kringverhuur
2. Like deze foto
3. Tag 2 vrienden in de comments die ook wel zouden willen deelnemen aan de shoot
4. Deel deze post in je stories en tag @kringverhuur 

Wij kiezen 10 winnaars uit en zullen deze bekend maken op zondag 18/10.

SUCCES! 💝

#winactie #styledshoot #kerstkaart #fotostudio #kerstshoot #winterstyledshoot #kerststyling #kringverhuur

© All rights reserved | webdesign by AppSys

Facebook-f
Instagram
Pinterest
Winkelmand Offerteaanvraag Verder winkelen

Onze werkwijze

RESERVEREN:

Zo reserveer je je verhuuritems:

  • Kies in onze catalogus welke feestmaterialen je wilt huren.
  • Vul de gewenste huurperiode in vanaf wanneer je het product wil komen afhalen tot wanneer je het product komt terugbrengen.
  • Je kan de huurperiode later altijd nog aanpassen in de winkelmand. Als je de huurperiode verandert, dan herbekijkt het systeem of de goederen beschikbaar zijn voor die nieuwe data.
  • Voeg al je gewenste items toe aan de winkelmand.
  • In je winkelmand krijg je een overzicht van je gewenste items.
  • De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan.
  • Druk op de knop “doorgaan naar offerteaanvraag”
  • Vul je gegevens in.
  • Druk op de knop “offerteaanvraag indienen”.
  • Je krijgt automatisch een bevestiging van jouw offerteaanvraag per e-mail.
  • We bezorgen je zo snel mogelijk een offerte per e-mail.
  • Je reservatie is pas definitief wanneer je deze offerte digitaal ondertekend hebt.
  • Het volledige verhuurbedrag moet via overschrijving betaald worden vóór de ophaaldatum.

GEBRUIKEN:

Al onze stukken zijn uniek en niet makkelijk vervangbaar. Alvast bedankt dat je ons materiaal met de nodige zorg en voorzichtigheid gebruikt:

  • De spullen niet in de regen laten staan
  • Bij buitengebruik steeds toezicht voorzien
  • De meubels optillen bij het verplaatsen ervan
  • Eten en drinken in de zetels zo veel mogelijk vermijden

Op de vooraf afgesproken datum bezorg je onze spullen terug in de staat waarin ze zich in het begin van de verhuurperiode bevonden. Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht. Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.

OPHALEN EN TERUGBEZORGEN:

Je kan het materiaal zelf ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven in de offerte in het verhuurmagazijn te Frieslandstraat (einde van de straat), 2660 Hoboken tussen 8u30 en 16u30. Voorzie voldoende laadruimte in de vrachtwagen om onze spullen veilig en zorgvuldig te kunnen vervoeren.

Indien je het materiaal niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, kunnen wij transport voor jou regelen. Geef in dit geval in jouw offerteaanvraag aan dat je graag transport door Kringverhuur wil laten uitvoeren en vermeld de exacte locatie van jouw event. Wij voegen dan geheel vrijblijvend een transportprijs toe aan jouw offerte.

Artikelen dienen schoon te worden teruggebracht. Dit houdt in: servies en vaasjes afgewassen en terug gesorteerd per soort, tafels afgewassen, tapijten proper en droog, tekst op krijtborden afgewassen, kaarsvet van lantaarns en kandelaars verwijderd, touwtjes, lintjes en bloemen van stoelen verwijderd. 
Als artikelen niet schoon worden teruggebracht worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht.

BETALING:

Het volledige verhuurbedrag moet via overschrijving betaald worden vóór de ophaaldatum.

Waar moet ik mijn goederen ophalen en terugbrengen?

Je kan het materiaal ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven staat in de offerte in het verhuurmagazijn te Frieslandstraat (einde van de straat), 2660 Hoboken tussen 8u30 en 16u30.

Hoe moet ik betalen?

Het volledige verhuurbedrag moet via overschrijving betaald worden vóór de ophaaldatum.

Kan ik een factuur krijgen?

Jazeker. Op de pagina waar je jouw offerteaanvraag indient, kan je aanvinken dat je graag een factuur zou ontvangen. We bezorgen jou dan na afloop van de verhuur een factuur. 

Ik huur mijn goederen maar 3 dagen, hoe komt het dat ik toch een weekprijs moet betalen?
De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt.
Hoe wordt de staffel berekend?

De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan. Hierbij een overzicht van de staffel:
dag 1 – 7: staffel 1
dag 8 – 14: staffel 2
dag 15 – 21: staffel 2,5
dag 22 – 28: staffel 3
dag 29 – 35: staffel 3,5
dag 36 – 42: staffel 4
dag 43 – 49: staffel 4,5
dag 50 – 80: staffel 5
dag 81 – 108: staffel 5,5

Wat als er schade is aan een gehuurd item?

Natuurlijk hopen we dat alles ongeschonden terug komt.
Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht.
Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.

Kunnen de goederen geleverd en opgehaald worden?

Indien je het materiaal niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, kunnen wij transport voor jou regelen. Geef in dit geval in jouw offerteaanvraag aan dat je graag transport door Kringverhuur wil laten uitvoeren en vermeld de exacte locatie van jouw event. Wij voegen dan geheel vrijblijvend een transportprijs toe aan jouw offerte.

Waarom moet ik een administratiekost betalen?

Voor het opmaken van de offerte rekenen we een administratiekost aan. De administratiekost valt weg vanaf dat uw bestelling groter is dan 100€ (excl. BTW).

Kan ik nog aanpassingen doen aan mijn offerte voordat ik de offerte heb bevestigd?

Zolang de offerte nog niet digitaal is bevestigd, kan je nog wijzigingen aanbrengen aan jouw offerte. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zodra de offerte digitaal is bevestigd, is de bestelling bindend. Wij reserveren namelijk de goederen vanaf dat moment voor u en kunnen deze ook niet meer verhuren aan anderen.
Indien je de overeenkomst toch geheel of gedeeltelijk wil annuleren, worden er annuleringskosten aangerekend:
– Bij annulering langer dan 4 weken voor de normale ophaaldatum: 20% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering 2 tot 4 weken voor de normale ophaaldatum: 50% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering in de laatste 2 weken voor de normale ophaaldatum: 100% van de totale som van de opdracht

Hoe ben ik er zeker van dat mijn gewenste goederen voor mij gereserveerd worden?

De goederen worden pas voor u gereserveerd worden, zodra u uw offerte digitaal bevestigt. Dit doet u door op de oranje knop onderaan op uw offerte te klikken en de pdf te ondertekenen.

Wat als ik mijn goederen niet tijdig terugbreng?

De goederen worden gehuurd voor de periode zoals vermeld in de ondertekende offerte. Indien de gehuurde goederen na het verstrijken van de huurperiode niet tijdig worden terugbezorgd, zal voor iedere dag, dat de Verhuurder de verhuurde goederen niet tot haar beschikking heeft, een schadevergoeding van 25% van het totale verhuurbedrag aangerekend worden aan de Huurder.

Moet ik het servies na gebruik terug afwassen?

Ja. Het servies moet proper afgewassen en terug per soort gesorteerd worden in de daarvoor voorziene rode bakken.

Deze website maakt gebruik van cookies: Meer te weten komen.