Spring naar de content
Facebook-f
Instagram
Pinterest
Search
Close
€0.00 Cart
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
Menu
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
Menu
  • Home
  • Verhuur
    • Alle items
    • Decoratie
    • Meubilair
    • Sfeerlicht
    • Tafelaankleding
  • Praktisch
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Contact
Search
Close
€0.00 Cart
Home / decoratie / decoratie divers / Beeld kameel
TER INFO:
Wij hanteren weekprijzen. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of bijvoorbeeld maar 3 dagen gebruikt.
Opgelet, de data die jij doorgeeft, is de door ons verwachte ophaal- en retourdatum.

Beeld kameel

€2.00 (excl. btw)
per week

Onze werkwijze
TER INFO:

Wij hanteren weekprijzen. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of bijvoorbeeld maar 3 dagen gebruikt.
Opgelet, de opgegeven einddatum is de door ons verwachte retourdatum.

✓ 1 op voorraad

Van:
Tot:

Let op: je kan de data pas in de winkelwagen weer wijzigen!

2398
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
  • Beschrijving
  • Afmetingen
  • Beoordelingen (0)

Geen informatie beschikbaar

Afmetingen 20 × 30 cm

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Beeld kameel” te beoordelen Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde producten

discobol

€2.00 (excl. btw)
per week

Wereldbol vintage

€5.00 (excl. btw)
per week

wandklok rond

€10.00 (excl. btw)
per week

wandklok

€10.00 (excl. btw)
per week

houten vogelkooi wit

€5.00 (excl. btw)
per week

houten vogelkooi

€5.00 (excl. btw)
per week

Soldaat decoratie

€20.00 (excl. btw)
per week

Set van 12 bloemenhouders

€12.00 (excl. btw)
per week

verkleedkoffer retro

€20.00 (excl. btw)
per week

blikken dozen (set van 10 stuks)

€5.00 (excl. btw)
per week

Globebar tafelmodel

€10.00 (excl. btw)
per week

Wereldbol roze

€5.00 (excl. btw)
per week

pluche bizon hoofd

€1.00 (excl. btw)
per week

pluche tijgerhoofd

€1.00 (excl. btw)
per week

Pluche tijgers (set van 6 stuks)

€6.00 (excl. btw)
per week

pluche slang

€2.00 (excl. btw)
per week

Trompet in blik (set van 2 stuks)

€8.00 (excl. btw)
per week

Klompen met koeienvlekken

€3.00 (excl. btw)
per week

Klompen bruin

€3.00 (excl. btw)
per week

Vintage boekentas

€3.50 (excl. btw)
per week

Categorieën

  • Decoratie
  • Meubelair
  • Sfeerlicht
  • Tafelaankleding

Info

  • Over ons
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Onze werkwijze
  • Wenslijst

Contact

  • 03/217.25.10
  • info@kringverhuur.be
  • Frieslandstraat (einde van de straat), 2660 Hoboken

INSTAGRAM

🍸Proost op het weekend! 🍸 . . . #kringverhuu 🍸Proost op het weekend! 🍸
.
.
.
#kringverhuur #friyay #vintageservies #verhuurservies #verhuurshop #rentals
Veel bling bling te bewonderen in de Revolutionair Veel bling bling te bewonderen in de Revolutionaire Juwelen tentoonstelling in het @divaantwerp museum. Onze glazen, karaffen en kandelaars worden er ter decoratie gebruikt op deze tafel. Deze tentoonstelling is zeker een bezoekje waard! 
.
.
.
#kringverhuur #divaantwerp #decor #styling
Gezellig vergaderen mét social distancing dankzij Gezellig vergaderen mét social distancing dankzij de styling skills van @kabuki_brandmakers 💓🛋️
.
.
.
#kringverhuur #kabuki #decor #meetingroom #safedistancing #vintageverhuur #vintagesfeer #vintageinterieur #tweedehandsinterieur #tweedehandsverhuur #tehuur #kringloopparels #studiostyling #meubelverhuur
🌟NIEUW🌟 Nieuwe eyecatchers aan het assortime 🌟NIEUW🌟 Nieuwe eyecatchers aan het assortiment toegevoegd. Ontdek deze en zoveel meer verhuuritems op kringverhuur.be 👋
.
.
.
#kringverhuur #verhuurshop #props #eventstyling #rentals #tweedehandsverhuur #preloved
Evelyn en Christine van de Maakfabriek (onze buren Evelyn en Christine van de Maakfabriek (onze buren in de @blikfabriek) hebben deze verlichte houten letters voor ons gemaakt. Ze zijn ze gisteren komen ophangen aan de inkom van ons magazijn. We zijn héél blij met het resultaat! 👊😍🌟
@catenacompany organiseerde onlangs een online eve @catenacompany organiseerde onlangs een online event. Voor de aankleding van hun studio deden ze beroep op ons! 🤗📸🛋️ 
.
.
.
#onlineevent #fotostudio #studioaankleding #studiostyling #webinar #kringverhuur #meubelverhuur

© All rights reserved | webdesign by AppSys

Facebook-f
Instagram
Pinterest
Winkelmand Offerteaanvraag Verder winkelen

Onze werkwijze

RESERVEREN:

Zo reserveer je je verhuuritems:

  • Kies in onze catalogus welke feestmaterialen je wilt huren.
  • Vul de gewenste huurperiode in vanaf wanneer je het product wil komen afhalen tot wanneer je het product komt terugbrengen.
  • Je kan de huurperiode later altijd nog aanpassen in de winkelmand. Als je de huurperiode verandert, dan herbekijkt het systeem of de goederen beschikbaar zijn voor die nieuwe data.
  • Voeg al je gewenste items toe aan de winkelmand.
  • In je winkelmand krijg je een overzicht van je gewenste items.
  • De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan.
  • Druk op de knop “doorgaan naar offerteaanvraag”
  • Vul je gegevens in.
  • Druk op de knop “offerteaanvraag indienen”.
  • Je krijgt automatisch een bevestiging van jouw offerteaanvraag per e-mail.
  • We bezorgen je zo snel mogelijk een offerte per e-mail.
  • Je reservatie is pas definitief wanneer je deze offerte digitaal ondertekend hebt.
  • Het volledige verhuurbedrag moet via overschrijving betaald worden vóór de ophaaldatum.

GEBRUIKEN:

Al onze stukken zijn uniek en niet makkelijk vervangbaar. Alvast bedankt dat je ons materiaal met de nodige zorg en voorzichtigheid gebruikt:

  • De spullen niet in de regen laten staan
  • Bij buitengebruik steeds toezicht voorzien
  • De meubels optillen bij het verplaatsen ervan
  • Eten en drinken in de zetels zo veel mogelijk vermijden

Op de vooraf afgesproken datum bezorg je onze spullen terug in de staat waarin ze zich in het begin van de verhuurperiode bevonden. Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht. Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.

OPHALEN EN TERUGBEZORGEN:

Je kan het materiaal zelf ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven in de offerte in het verhuurmagazijn te Frieslandstraat (einde van de straat), 2660 Hoboken tussen 8u30 en 16u30. Voorzie voldoende laadruimte in de vrachtwagen om onze spullen veilig en zorgvuldig te kunnen vervoeren.

Indien je het materiaal niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, kunnen wij transport voor jou regelen. Geef in dit geval in jouw offerteaanvraag aan dat je graag transport door Kringverhuur wil laten uitvoeren en vermeld de exacte locatie van jouw event. Wij voegen dan geheel vrijblijvend een transportprijs toe aan jouw offerte.

Artikelen dienen schoon te worden teruggebracht. Dit houdt in: servies en vaasjes afgewassen en terug gesorteerd per soort, tafels afgewassen, tapijten proper en droog, tekst op krijtborden afgewassen, kaarsvet van lantaarns en kandelaars verwijderd, touwtjes, lintjes en bloemen van stoelen verwijderd. 
Als artikelen niet schoon worden teruggebracht worden er schoonmaakkosten in rekening gebracht.

BETALING:

Het volledige verhuurbedrag moet via overschrijving betaald worden vóór de ophaaldatum.

Waar moet ik mijn goederen ophalen en terugbrengen?

Je kan het materiaal ophalen en terugbezorgen op de data zoals aangegeven staat in de offerte in het verhuurmagazijn te Frieslandstraat (einde van de straat), 2660 Hoboken tussen 8u30 en 16u30.

Hoe moet ik betalen?

Het volledige verhuurbedrag moet via overschrijving betaald worden vóór de ophaaldatum.

Kan ik een factuur krijgen?

Jazeker. Op de pagina waar je jouw offerteaanvraag indient, kan je aanvinken dat je graag een factuur zou ontvangen. We bezorgen jou dan na afloop van de verhuur een factuur. 

Ik huur mijn goederen maar 3 dagen, hoe komt het dat ik toch een weekprijs moet betalen?
De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt.
Hoe wordt de staffel berekend?

De aangegeven verhuurprijs is standaard voor 7 dagen. Bv.: je komt de feestgoederen op vrijdag ophalen, dan verwachten we dat je ze ten laatste op donderdag terugbezorgd. Een kortere verhuurperiode kan uiteraard ook, de weekprijs is echter een minimumprijs en blijft hetzelfde of je de spullen 7 dagen of maar 3 dagen gebruikt. Vanaf een langere periode dan 7 dagen rekenen we een staffel aan. Hierbij een overzicht van de staffel:
dag 1 – 7: staffel 1
dag 8 – 14: staffel 2
dag 15 – 21: staffel 2,5
dag 22 – 28: staffel 3
dag 29 – 35: staffel 3,5
dag 36 – 42: staffel 4
dag 43 – 49: staffel 4,5
dag 50 – 80: staffel 5
dag 81 – 108: staffel 5,5

Wat als er schade is aan een gehuurd item?

Natuurlijk hopen we dat alles ongeschonden terug komt.
Zijn de spullen beschadigd of niet schoon? Dan worden er schoonmaak- en/of herstelkosten in rekening gebracht.
Zijn de goederen niet meer verhuurbaar? Dan wordt er een schadevergoeding aangerekend.

Kunnen de goederen geleverd en opgehaald worden?

Indien je het materiaal niet zelf kan komen ophalen en terugbrengen, kunnen wij transport voor jou regelen. Geef in dit geval in jouw offerteaanvraag aan dat je graag transport door Kringverhuur wil laten uitvoeren en vermeld de exacte locatie van jouw event. Wij voegen dan geheel vrijblijvend een transportprijs toe aan jouw offerte.

Waarom moet ik een administratiekost betalen?

Voor het opmaken van de offerte rekenen we een administratiekost aan. De administratiekost valt weg vanaf dat uw bestelling groter is dan 100€ (excl. BTW).

Kan ik nog aanpassingen doen aan mijn offerte voordat ik de offerte heb bevestigd?

Zolang de offerte nog niet digitaal is bevestigd, kan je nog wijzigingen aanbrengen aan jouw offerte. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zodra de offerte digitaal is bevestigd, is de bestelling bindend. Wij reserveren namelijk de goederen vanaf dat moment voor u en kunnen deze ook niet meer verhuren aan anderen.
Indien je de overeenkomst toch geheel of gedeeltelijk wil annuleren, worden er annuleringskosten aangerekend:
– Bij annulering langer dan 4 weken voor de normale ophaaldatum: 20% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering 2 tot 4 weken voor de normale ophaaldatum: 50% van de totale som van de opdracht
– Bij annulering in de laatste 2 weken voor de normale ophaaldatum: 100% van de totale som van de opdracht

Hoe ben ik er zeker van dat mijn gewenste goederen voor mij gereserveerd worden?

De goederen worden pas voor u gereserveerd worden, zodra u uw offerte digitaal bevestigt. Dit doet u door op de oranje knop onderaan op uw offerte te klikken en de pdf te ondertekenen.

Wat als ik mijn goederen niet tijdig terugbreng?

De goederen worden gehuurd voor de periode zoals vermeld in de ondertekende offerte. Indien de gehuurde goederen na het verstrijken van de huurperiode niet tijdig worden terugbezorgd, zal voor iedere dag, dat de Verhuurder de verhuurde goederen niet tot haar beschikking heeft, een schadevergoeding van 25% van het totale verhuurbedrag aangerekend worden aan de Huurder.

Moet ik het servies na gebruik terug afwassen?

Ja. Het servies moet proper afgewassen en terug per soort gesorteerd worden in de daarvoor voorziene rode bakken.

Deze website maakt gebruik van cookies: Meer te weten komen.